Kontakt

TEB Tychy

ul. Jana Pawła II 24
43-100 Tychy

Tel.: 32 327 56 55, 32 661 42 84, 571 312 673
E-mail:  tychy@teb-edukacja.pl

Godziny otwarcia sekretariatu:

Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 18:00

Sobota i niedziela: nieczynne

FERIE (pn. – pt.): 8:00 – 16:00

Mapa dojazdowa

Ważne kontakty

Beata Konwalijka-Sosnowska

Dyrektor Technikum

dyżury:

wtorek: 16:00 – 17:00
czwartek: 10:00 – 14:00

Agnieszka Bogusław

Zastępca Dyrektora Technikum (ds. dydaktycznych)

dyżury:

wtorek: 13:00 – 15:00
czwartek: 13:00 – 15:00

Agata Jakubowska

Zastępca Dyrektora Technikum (ds. egzaminów i praktyk)

dyżury:

wtorek: 13:00 – 15:00
środa: 13:00 – 15:00

Danuta Gruth

Pedagog szkolny

dyżury dla rodziców:

poniedziałek: 15:00 – 17:00

dyżury dla uczniów:

poniedziałek: 10:00 – 17:00, 13:00 – 15:00 (Doradztwo zawodowe)
wtorek: 9:00 – 14.00
środa: 9.00 – 13.00
czwartek: 10:00 – 15:00, 13:00 – 15:00 (Doradztwo zawodowe)
piątek: 9:00 – 13:00

Agata Ptak

Psycholog

dyżury dla uczniów:

wtorek: 8:30 – 15:00
środa: 8:30 – 17:00
czwartek: 10:00 – 15:00

Sara Kozieł

Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego

Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.

RZECZNIK PRAW UCZNIA

Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:

  • w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
  • pod numerem telefonu 571-312-533
  • oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
    rzecznik@teb-edukacja.pl.

Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:

  • Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
  • Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
  • Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
  • Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
  • Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
  • Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
  • Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
  • Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
    konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.