Kontakt

TEB Nowy Sącz

Rynek 16 (wejście od ul. Romanowskiego)

33-300 Nowy Sącz

Tel: 18 531 44 90
E-mail: nowy-sacz@teb.pl

Godziny otwarcia sekretariatu:

poniedziałek 8-16

wtorek 8-16

środa 10-18

czwartek 8-16

piątek 8-16

sobota 9-15

Mapa dojazdowa

Ważne kontakty

Katarzyna Obrzut

Dyrektor Technikum

Martyna Kędra

Psycholog

dyżury

Wtorek 11.30-15.30, s. 2.14
Środa 11.30-15.30, s. 2.14
Piątek 7.30-9.30, s. 2.14

Róża Orzechowska

Pielęgniarka szkolna

dyżury

Poniedziałek 8.00-14.30, s. 2.14
Czwartek 10.00-15.30, s. 2.14

Michał Bek

Psycholog

dyżury

Wtorek 7.00-10.00, s. 2.14
Czwartek 7.00-10.00, s. 2.14
Piątek 12.00-16.00, s. 2.10

Dorota Makulak

Pedagog szkolny

dyżury

poniedziałek 16.00-18.00, s. 2.14
wtorek 15.30-17.30, s. 2.14
środa 8.00-10.00, s. 2.10

Dorota Wesołowska

Pedagog szkolny

dyżury

czwartek 9.30-15.00, s. 2.10
piątek 9.30-15.00, s. 2.14

Sylwia Zięba

pedagog szkolny

dyżury

poniedziałek 14.30-16.30, s. 2.14
wtorek 7.30-11.30, s. 2.10
środa 7.30-11.30, s. 2.14

Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.

RZECZNIK PRAW UCZNIA

Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:

  • w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
  • pod numerem telefonu 571-312-533
  • oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
    rzecznik@teb-edukacja.pl.

Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:

  • Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
  • Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
  • Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
  • Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
  • Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
  • Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
  • Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
  • Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
    konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.