Dorota Olzacka
Pedagog
dyżury:
poniedziałek 10:00-15:00
wtorek 10:00-16:00
środa 10:00-15:00
czwartek 10:00-15:00
piątek 9:30-15:30
Agnieszka Nowicka
Psycholog
dyżury:
poniedziałek 7:00-12:00
wtorek 13:30-18:00
środa 7:00-11:30
czwartek 13:30-15:00, 16:00-18:00
piątek 7:00-11:30
Łukasz Dąbek
Psycholog
dyżury:
poniedziałek 15:00-20:00
środa 15:00-20:00
czwartek 16:00-20:00
Magdalena Fierka-Mroch
Pedagog specjalna
dyżury:
wtorek 15:00-19:45
środa 15:00-19:45
czwartek 13:30-15:00
TEBowy MERCH!
Chcesz kupić TEBową bluzę lub tshirt? Wejdź na stronę:
technikum.pl/tebluzy
Tam znajdziesz aktualne informacje (tabele wymiarów, ceny oraz jakie kolory i rozmiary mamy na stanie).
Ważne: bluzy i koszulki, tzw. pokazowe są w każdej szkole. Chcesz przymierzyć merch, sprawdzić rozmiar czy jak wygląda kolor na żywo? Żaden problem – wystarczy, że podejdziesz do sekretariatu i poprosisz o pokazanie.
Jeśli akurat nie modelu, który Cię interesuje, bez obaw, ale musisz chwilę zaczekać, ponieważ raz w roku w październiku, składamy dla wszystkich naszych Uczniów duże zamówienie (dzięki temu nasze bluzy i koszulki mają atrakcyjne ceny :))
Rzecznik Praw Ucznia to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie. Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede wszystkim za świadczenie pomocy uczniom w zakresie korzystania z ich praw.
RZECZNIK PRAW UCZNIA
Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:
- w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
- pod numerem telefonu 571-312-533
- oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
rzecznik@teb-edukacja.pl.
Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:
- Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
- Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
- Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
- Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
- Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
- Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
- Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
- Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich
obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.