Serdecznie zapraszamy 2 września 2024 r. o godz. 10.00 na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025
KLIKNIJ W IKONKĘ PDF
Łukasz Ochędalski
Pedagog szkolny
dyżury:
od poniedziałku do piątku w godz.7:30-14:00
Ewa Szewczyk
Psycholog szkolny
dyżury:
poniedziałki 8:00-13:00 i w czwartki 8:00-11:30
TEBowy MERCH!
Chcesz kupić TEBową bluzę lub tshirt? Wejdź na stronę:
technikum.pl/tebluzy
Tam znajdziesz aktualne informacje (tabele wymiarów, ceny oraz jakie kolory i rozmiary mamy na stanie).
Ważne: bluzy i koszulki, tzw. pokazowe są w każdej szkole. Chcesz przymierzyć merch, sprawdzić rozmiar czy jak wygląda kolor na żywo? Żaden problem – wystarczy, że podejdziesz do sekretariatu i poprosisz o pokazanie.
Jeśli akurat nie modelu, który Cię interesuje, bez obaw, ale musisz chwilę zaczekać, ponieważ raz w roku w październiku, składamy dla wszystkich naszych Uczniów duże zamówienie (dzięki temu nasze bluzy i koszulki mają atrakcyjne ceny :))
Rzecznik Praw Ucznia to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie. Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede wszystkim za świadczenie pomocy uczniom w zakresie korzystania z ich praw.
RZECZNIK PRAW UCZNIA
Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:
- w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
- pod numerem telefonu 571-312-533
- oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
rzecznik@teb-edukacja.pl.
Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:
- Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
- Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
- Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
- Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
- Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
- Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
- Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
- Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich
obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.