INFORMACJE NA ROK SZKOLNY 2024/2025
Harmonogram egzaminów (kliknij tutaj)
Komunikat ws matury z informatyki (kliknij tutaj)
Komunikat ws materiałów i przyborów pomocniczych (kliknij tutaj)
Komunikat ws dostosowań (kliknij tutaj)
Do pobrania
Deklaracja przystąpienia do egzaminu – Zal_1a Deklaracja
WAŻNE INFORMACJE – EGZAMINY ZAWODOWE
Harmonogram egzaminów w roku 2025 (kliknij tutaj)
Komunikat ws dostosowań (kliknij tutaj)
DO POBRANIA (kliknij w ikonkę PDF):
Aleksandra Mazurkiewicz
Pedagog
dyżury:
pon: 9.30-17.30
wt: 7.25-14.25
śr: 7.25-13.15
czw: 7.25-15.35
pt: 7.25-14.25
Nadia Mazurkiewicz
Psycholog
dyżury:
pon: 7.40-13.05
wt: 8.30-13.05
śr: 8.30-16.00
czw: 8.30-16.00
Barbara Łukoszek
Pedagog szkolny / specjalny
dyżury:
pon: 9.00-12.30
wt: 7.35-11.20
śr: 7.30-14.00
czw: 12.20-17.20
TEBowy MERCH!
Chcesz kupić TEBową bluzę lub tshirt? Wejdź na stronę:
technikum.pl/tebluzy
Tam znajdziesz aktualne informacje (tabele wymiarów, ceny oraz jakie kolory i rozmiary mamy na stanie).
Ważne: bluzy i koszulki, tzw. pokazowe są w każdej szkole. Chcesz przymierzyć merch, sprawdzić rozmiar czy jak wygląda kolor na żywo? Żaden problem – wystarczy, że podejdziesz do sekretariatu i poprosisz o pokazanie.
Jeśli akurat nie modelu, który Cię interesuje, bez obaw, ale musisz chwilę zaczekać, ponieważ raz w roku w październiku, składamy dla wszystkich naszych Uczniów duże zamówienie (dzięki temu nasze bluzy i koszulki mają atrakcyjne ceny :))
gabinet pielęgniarki
poniedziałek, środa: 8.00 – 15.35
Rzecznik Praw Ucznia to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie. Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede wszystkim za świadczenie pomocy uczniom w zakresie korzystania z ich praw.
RZECZNIK PRAW UCZNIA
Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:
- w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
- pod numerem telefonu 571-312-533
- oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
rzecznik@teb-edukacja.pl.
Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:
- Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
- Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
- Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
- Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
- Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
- Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
- Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
- Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich
obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.