kontakt

TEB Rybnik

ul. Korfantego 6

44-200 Rybnik

Tel: 32 661 42 81, 32 423 78 17
E-mail: rybnik@teb.pl

Godziny otwarcia sekretariatu:

  • pon: 8.00.-16.00
  • wt: 8.00-16.00
  • śr: 8.00-16.00
  • czw: 8.00-16.00
  • pt: 8.00-16.00

Mapa dojazdowa

Wazne kontakty

Ewelina Zurek
Dyrektor

  •  32 661 42 81
  •   ewelina.zurek@teb-edukacja.pl

dyżury:

  • poniedziałek – 12.30- 16.00
  • wtorek – 12.30- 16.00
  • środa – 14.00-16.00
  • czwartek – 9.00- 12.00

Agnieszka Błońska
Wicedyrektor

  •  32 661 42 81
  •  agnieszka.blonska@teb.pl

dyżury:

  • poniedziałek – 9.00-12.00
  • środa – 9.00-12.00
  • czwartek – 9.00-12.00

Elżbieta Kostka
Wicedyrektor

  •  32 661 42 81
  •  elzbieta.kostka@teb-edukacja.pl

dyżury:

  • środa – 12.00- 14.00
  • piątek – 11.00- 15.00

Martyna Niczek
Pedagog specjalna

dyżury:

  • wtorek: 7.30 – 09.30
  • środa: 15.00 – 16.00
  • piątek: 13.00 – 14.00

Nadia Mazurkiewicz
Psycholog

dyżury:

  • poniedziałek: 8.00 – 13.00
  • wtorek: 8.00 – 13.00
  • środa: 11.00 – 16.00

Aleksandra Mazurkiewicz
Pedagog szkolna / specjalna

dyżury:

  • poniedziałek: 11.50-19.10 oraz 17.30-19.00**
  • wtorek: 7.25-14.15 oraz 15.00-17.00*
  • środa: 7.25-13.15 oraz 14.00-17.00*
  • czwartek: 8.50-17.00 oraz 15.00 – 17.00**
  • piątek: 7.25-14.15 oraz 9.00 – 11.00*** Konsultacje telefoniczne
    **Dyżur dla rodziców/uczniów/nauczycieli

Alicja Waszewska
Dyrektor Oddziału

RZECZNIK PRAW UCZNIA

Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:

Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.

Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:

  • Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
  • Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
  • Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
  • Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
  • Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
  • Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
  • Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
  • Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
    konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.