kontakt

TEB Rybnik

ul. Korfantego 6

44-200 Rybnik

Tel: 32 661 42 81, 32 423 78 17
E-mail: rybnik@teb.pl

Godziny otwarcia sekretariatu:

  • poniedziałek 8.00 do 16.00
  • wtorek 8.00 do 16.00
  • środa 8.00 do 16.00
  • czwartek 8.00 do 16.00
  • piątek 8.00 do 17.00

Mapa dojazdowa

Wazne kontakty

Alicja Waszewska 

Dyrektor Oddziału

dyżury:

  • Środa 10:00-12:00 / 14:00-16:00

Agnieszka Błońska
Zastępca dyrektor technikum –  sprawy uczniów, dziennik Librus, egzaminy zawodowe i maturalne.

dyżury:

  • Poniedziałek 13:00-15:00
  • Wtorek 9:00-11:00
  • Czwartek 12:00-14:00
  • Piątek 9:00-11:00

Aleksandra Mazurkiewicz
Pedagog szkolny

dyżury:

  • Poniedziałek 8:45-13:15 / dyżur telefoniczny 15:00-16:00
  • Wtorek 11:20-16:30 / dyżur dla rodziców 15:40-16:30
  • Środa 8:45-14:15 / dyżur dla rodziców 11:30-13:00
  • Czwartek 8:35-9:15, 11:15-13:15 / dyżur telefoniczny 15:00-16:00
  • Piątek 8:45-14:15 / dyżur dla rodziców 8:45-9:30

Ewelina Zurek

Zastępca dyrektor technikum

dyżury:

  • Poniedziałek 9:30-11:00
  • Wtorek 15:00-16:00
  • Czwartek 10:00-12:00
  • Piątek 12:00-14:00

Elżbieta Kostka

Zastępca dyrektor technikum

dyżury:

  • Poniedziałek 9:00-15:00
  • Wtorek 9:00-15:00
  • Środa 8:00-16:00
  • Czwartek 09:00-15:00

Mariola Zawadzka 

Gabinet medycyny szkolnej

dyżury:

  • Poniedziałek     8:00 – 15:35
  • Środa                 8:00 – 15:35

RZECZNIK PRAW UCZNIA

Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:

Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.

Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:

  • Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
  • Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
  • Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
  • Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
  • Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
  • Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
  • Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
  • Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
    konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.