kontakt
TEB Opole
ul. Krakowska 45-47
II piętro
45-018 Opole
opole@teb.pl
tel: 77 446 15 02
Godziny otwarcia sekretariatu:
poniedziałek: 8.00 – 18.00
wtorek – piątek: 8.00 – 16.00
sobota: 8.00-15.00
Mapa dojazdowa
Ważne kontakty
Ewa Michalska
Dyrektor Technikum
dyżury:
(po wcześniejszym umówieniu telefonicznie)
- wtorek od 12.30 do 18.00
Anna Możdzonek
Zastępca Dyrektora
dyżury:
(po wcześniejszym umówieniu telefonicznie)
- środa od 12.00 do 17.30
Beata Gędźba-Kaczmarek
Psycholog szkolny
dyżury:
- poniedziałek: 8.00-14.30
- czwartek: 8.00-14.30
- piątek: 11.30-13.30
Huber Zawada
Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego
Członkowie: Weronika Wiemer , Filip Kostrzewa , Błażej Kwaśnicki, Julia Janus
Marzanna Jachymiak
Opiekun Samorządu Uczniowskiego
dyżury:
- od poniedziałku do piątku: 8.00-16.00
Natalia Skrocka
Pedagog szkolny
dyżury:
- piątek: 12.30-15.30
Sandra Telecka
Pedagog szkolny
dyżury:
- poniedziałek: 12.00-16.00
- wtorek: 8.00-16.00
- środa:8.00-16.00
- czwartek:12.00-16.00
- piątek:8.00-14.00
RZECZNIK PRAW UCZNIA
Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:
- w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
- pod numerem telefonu 571-312-533
- oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
rzecznik@teb-edukacja.pl.
Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.
Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:
- Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
- Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
- Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
- Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
- Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
- Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
- Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
- Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.