kontakt

TEB Gdańsk

ul. Dmowskiego 16A
80-264 Gdańsk

Tel: 58 7700503
E-mail: technikum.gdansk@teb-edukacja.pl

Godziny otwarcia działu rekrutacji:

ul. Dmowskiego 16A
80-264 Gdańsk

poniedziałek 9:00 – 17:00
wtorek 9:00 – 17:00
środa 10:00 – 18:00
czwartek 9:00 – 17:00
piątek 10:00 – 18:00
sobota 10:00 – 14:00

Godziny otwarcia sekretariatu:

ul. Grunwaldzka 103
80-244 Gdańsk

poniedziałek 10:00 – 18:00
wtorek 8:00 – 16:00
środa 8:00 – 16:00
czwartek 8:00 – 16:00
piątek 8:00 – 16:00

Mapa dojazdowa

Ważne kontakty

Piotr Sznajderowicz
Dyrektor Technikum

  • 58 7700503
  •  piotr.sznajderowicz@teb-edukacja.pl

dyżury:

  • wtorek: 10.00-12.00, gabinet 207
  • czwartek: 14.00-16.00, gabinet 207

Iwona Białopiotrowicz
Wicedyrektor Technikum

dyżury:

  • środa: 12.00-15:00, gabinet 200

Maria Baczyńska
Pedagog szkolny

dyżury:

  • środa: 9.00-16.00, gabinet 3.11 w budynku ul. Grunwaldzka 103

Tomasz Sznajder
Psycholog szkolny

dyżury:

  • czwartek: 8:00-11:00 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 103 sala 3.11. Konsultacje „on line” dla uczniów i rodziców odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej dziennika Librus

Pielęgniarka Szkolna

dyżury:

  • wtorek, piątek: 7:30-15.00 gabinet 4.03 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 103

RZECZNIK PRAW UCZNIA

Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:

Rzecznik Praw Ucznia i Słuchacza to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie.
Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede
wszystkim za świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie
korzystania z ich praw.

Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:

  • Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
  • Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
  • Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
  • Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
  • Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
  • Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
  • Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
  • Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
    konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.