Godziny lekcyjne
Lekcja | Godzina | Przerwa |
---|---|---|
1 | 08:00 – 08:45 | 5 |
2 | 08:50 – 09:35 | 5 |
3 | 09:40 – 10:25 | 15 |
4 | 10:40 – 11:25 | 5 |
5 | 11:30 – 12:15 | 5 |
6 | 12:20 – 13:05 | 15 |
7 | 13:20 – 14:05 | 5 |
8 | 14:10 – 14:55 | 5 |
9 | 15:00 – 15:45 | 5 |
10 | 15:50 – 16:35 | – |
TEBowy MERCH!
Chcesz kupić TEBową bluzę lub tshirt? Wejdź na stronę:
technikum.pl/tebluzy
Tam znajdziesz aktualne informacje (tabele wymiarów, ceny oraz jakie kolory i rozmiary mamy na stanie).
Ważne: bluzy i koszulki, tzw. pokazowe są w każdej szkole. Chcesz przymierzyć merch, sprawdzić rozmiar czy jak wygląda kolor na żywo? Żaden problem – wystarczy, że podejdziesz do sekretariatu i poprosisz o pokazanie.
Jeśli akurat nie modelu, który Cię interesuje, bez obaw, ale musisz chwilę zaczekać, ponieważ raz w roku w październiku, składamy dla wszystkich naszych Uczniów duże zamówienie (dzięki temu nasze bluzy i koszulki mają atrakcyjne ceny :))
Rzecznik Praw Ucznia to wymagające stanowisko łączące w sobie empatię, umiejętności mediacyjne, cierpliwość i zaangażowanie. Sieć szkół TEB Edukacja powołała pełnomocnika odpowiedzialnego przede wszystkim za świadczenie pomocy uczniom w zakresie korzystania z ich praw.
RZECZNIK PRAW UCZNIA
Teresa Piłat – jest dostępna dla uczniów i słuchaczy:
- w poniedziałki i czwartki w godzinach 14:00 – 16:00
- pod numerem telefonu 571-312-533
- oraz poprzez korespondencję mailową pod adresem:
rzecznik@teb-edukacja.pl.
Do obowiązków Rzecznika będzie należeć:
- Przeciwdziałanie łamaniu praw ucznia i słuchacza w szkole.
- Zwiększanie świadomości prawnej uczniów i słuchaczy.
- Świadczenie pomocy uczniom i słuchaczom w zakresie korzystania z ich praw.
- Pomoc uczniom i słuchaczom w rozwiązywaniu trudnych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami i poszanowaniem prawa i godności osobistej.
- Prowadzenie działań mediacyjnych w sytuacjach spornych, trudnych i nietypowych.
- Współpraca z instytucjami i osobami działającymi na rzecz ucznia i słuchacza.
- Wdrażanie działań na rzecz upowszechniania praw ucznia i słuchacza.
- Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie wykonywania swoich
obowiązków, których dalsze udostępnienie nie jest
konieczne w celu skutecznego wypełniania zadań wynikających z pełnionej funkcji.